Serveis generals

Volem que ens ajudis a millorar el nostre municipi!

El departament de Medi Ambient de l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar ha posat en marxa una nova aplicació mòbil (APP) que permet establir un nou canal de participació amb la ciutadania. Es tracta d’una via addicional a les ja existents de manera que els ciutadans poden fer arribar a l’Ajuntament reclamacions i/o incidències que hagin detectat en el poble, d’una manera senzilla i accessible, gràcies a la tecnologia mòbil.

D’aquesta manera oferim a la ciutadania la possibilitat de comunicar fàcilment incidències referents a neteja viària, residus, mobiliari urbà, parcs i jardins, platges, entre d’altres, indicant per a cada una d’elles diferents aspectes com la seva tipologia, coordenades geogràfiques de localització, fotografies i la descripció de la incidència i o comentaris.

Aquesta aplicació mòbil estarà disponible en català, castellà, anglès i alemany; l’idioma s’activarà amb el mateix llenguatge que l’usuari tengui instal·lat en el dispositiu mòbil. Així, pretenem que els turistes també tenguin la possibilitat de fer arribar a l’Ajuntament les seves queixes i reclamacions de manera àgil i dinàmica.

Ja us podeu descarregar l’APP Incidències Sant Llorenç. 

Ara l’Ajuntament de Sant Llorenç ja compta amb el sistema d’incidències online  de caràcter generalista. Aviat els veïnats també ens podreu fer arribar aquestes incidències a través de l’aplicació mòbil.