Política de qualitat

Els Serveis Socials municipals conformen un conjunt de prestacions adreçades a persones, famílies i sectors socials que tenen com a objectiu la seva normalització social. La porta d’entrada en el sistema de serveis socials és el servei d’informació, orientació i assessorament dels serveis socials comunitaris que són de competència municipal.

La prioritat del servei d’informació, orientació i assessorament és la seva accessibilitat al ciutadà, de manera que fàcilment les persones puguin contactar amb el servei i puguin obtenir una primera resposta adequada a la seva demanda o necessitat. Per fer efectiva aquesta prioritat és necessari que aquest servei funcioni de manera eficient, i ho faci amb una gestió de qualitat, garantint que el conjunt de processos disposats per atendre les demandes siguin caracteritzats per la seva transparència.

Missió

Les Unitats de Treball Social de l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar són un recurs social que te com a finalitat atendre a l’usuari, identificar les seves necessitats, acompanyant-lo i assessorant-lo en els recursos que millor s’adeqüen a la seva situació, gestionant el conjunt de serveis existents a nivell comunitari.

Dins la seva missió, les Unitats de Treball Social de l’Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar inclouen el compromís de millora continua del seu sistema de gestió i es compromet a complir amb els requisits corresponents a la seves característiques i activitats.

Visió

Ser un recurs al abast i proper al ciutadà, resolutiu i eficient.

Fomentar l’autonomia de l’usuari evitant la dependència als serveis socials.

Facilitar l’accés a serveis socials a tothom.

Garantir la igualtat d’oportunitats en relació a l’accés als recursos socials.

Valors

  1. BONES PRÀCTIQUES
  2. IGUALTAT EN EL TRACTE
  3. TREBALL EN EQUIP
  4. RESPECTE
  5. TRANSPARÈNCIA
  6. PROFESSIONALITAT
  7. CONFIDENCIALITAT